2009. november 21., szombat

Baleset

Megtörtént hát az első komoly baleset.
Baleset? Talán az... Vagy nem tudom, mi.
Lolának voltak már sérülései, amiket nagyon látványosan hozott a tudtunkra.Volt olyan például, hogy az udvaron fejjel rohant a kerti pad lábának, vagy a lábunk közt fickándozva valaki rátaposott. Ha ilyesmi történik, a kisasszony kivétel nélkül minden esetben hangos sivalkodással panaszkodik. Általában mutatja is, hol a bibi. Emelgeti a fájó tappancsát, vagy az ominózus fejelésnél odajött hozzám, és dugta a buksiját a kezembe.
Ha tehát Lolának fájdalmai vannak, arról mindig tudunk.
Ez a mai eset azonban különös. A kutya belső combján forintos nagyságú és kerekségű horzsolás van, a térdízületén szintén egy ekkora szabályos folt erős duzzanattal. Hol szerezte, és mikor? Senki nem tud semmit. A délutánt Zsvel töltötte a kertben, azonban neki nem jelzett, hogy baj van. Most sem látjuk, hogy gondjai lennének. Jókedvű, nem sántít, nem nyafog. Annyi látszik csak, hogy néha nyalogatja a sebeit.
Persze Zs. halálosan aggódik Azt mondja, holnap vigyem el a kutyát ügyeletre, nehogy valami betegség jele legyen ez a két pecsét. Én realistább vagyok. Ügyelet? És ha a gyerek horzsolta volna meg a térdét, őt is elvinnénk ügyeletre? Nem hinném.Várjunk legalább hétfőig!
Az ügy viszont fölöttébb gyanús. Már csak azért, mert eszembe jut róla, mikor Bobi fiam üti meg magát, és sírva, ordítva kesereg egy kis vigasz után. Egészen más a helyzet, mikor valami rosszban jár, és úgy éri baleset! Olyankor hangja sincs! Összeszorítja a fogát, és tűr, csak nehogy kiderüljön, hogy leesett a tetőről, vagy elvágta a metszőolló az ujját.
Hm... különös dolog a fájdalom, ugyebár. Én is mentem haza annak idején vigyorogva, miközben a bokámat csontig felsértette egy üvegszilánk. Otthon szépen lemostam, bekötöttem, és hallgattam. A mai napig emlékeztet rá a heg, hogy akkor tilosban csavarogtam.
Szóval, ha ezeket veszem alapul, felmerül bennem a kérdés: Vajon merre járhatott az én "jó firma" kiskutyám, ha ilyen csendben viselte az ügy következményeit? És a következő kérdés: Tanult- e az esetből?


Ps: Azért, ha van valakinek ötlete, hogy ez vajon mi, szívesen veszem a tippeket. Én olyanra gondolok, hogy a farakáson ugrálva beszorulhatott a lába, és miközben kirángatta, lejött a bőre.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails