2009. november 12., csütörtök

Fürdik a kutya

Lolát nemigen szoktam fürdetni. Erre nincs is szükség, hisz a szőre rövid, és egész könnyen tisztán tartható. Néha egy popsitörlővel átsimítom, kitisztítom a fülét, aztán ágyesz- bugyesz, tiszta a kutya. Mióta itt van, talán kétszer fürdött.
Nem túl lelkesen.
Mostanság azonban fura szokása van. Ha én fürdök, bejön utánam, és végig a kád szélébe kapaszkodva figyeli, mit csinálok. Pipiskedik, kepeckedik, s ha felé nyúlok, a kezemet nyalja. Törtem a fejemet, mit is akarhat, és valamelyik nap próbára tettem. Igen, igen, abszurdum, ami most következik. Az történt, amire azt mondanánk: Ugye nem??? De. Mikor ott könyörgött egy ideje, fogtam őt, és beemeltem a kádba. Semmi meglepődés, kétségbeesés nem volt, sőt, inkább nagyon is nyugodtan tűrte, hogy lezuhanyozzam, tusfürdővel bedörzsöljem, és leöblítsem. Mikor végeztem, félreállítottam, amíg magam is végzek. Ez már annyira nem volt kóser neki- Nyilván fázott a kicsike. Vett egy finom lendületet, és átrepülte a fürdőkád peremét. Mire kikászálódtam utána, már száraz volt.
Nnna??? Ez most akkor mi? Szeret a kutya fürödni? Hadd ne mondjam, hogy azóta MINDEN NAP ott nyomakodik fürdésnél, dobog a körmeivel, próbál beugrani mellém. Nyilván én meg nem fogok a kutyámmal fürödni. Mer' hülye azér' nem vagyok! És még kiabál is velem. Kopog, és "leugatja" a fejemet. Alkalomadtán este 11- kor. Jól van, én meg nevelem persze, rászólok, mert azért a főnök mégis én vagyok, de akkor is bepróbálkozik, nyomul... AKAR velem pancsolni.
Micsoda hülyeség!
Kíváncsian várom, majd nyáron, mikor a kertben fürdünk a tóban, abba is ilyen lelkesen fog bevetődni? A spánielem például, ha tehette, minden tóban és folyóban úszott egyet annak idején. Ez is logikus, hisz ő meg vízi vadász genetikailag, tehát ősei nyomán nem idegen neki a víz. A kádas fürdést viszont utálta. Az meg, hogy a gazdával pancsoljon, eszébe sem jutott.
Nos, itt tartunk. Lola igényes, ad magára, ezt már tudjuk. Megígértem neki, ha jó kislány lesz, beszélek a kozmetikusommal, és bejelentem egy kezelésre is. Lassan úgyis kamaszodik, legalább a mitesszereit kikezelik neki.  Már ha lesznek olyanok neki ennyi tisztálkodás mellett.

2 megjegyzés:

Lukas Gruber írta...

:D Köszönöm, megmentetted a napom.

"Mer' hülye azér' nem vagyok!"

Angéla írta...

Hát nem. Hülye az nem :-)

Related Posts with Thumbnails