2009. december 20., vasárnap

El vagyunk havazva

Megérkezett a hó, és ezzel együtt a hideg is. Kíváncsian vártuk, hogy Lola majd miképpen fogadja az időjárás változását.
Remekül. Ez pedig nem jelent egyebet, mint hogy HAJLANDÓ kimenni.
Nem tudom, miért képzeltem azt, hogy majd örülni fog, mikor megmerül a hideg és nedves hóban. Én sem repedtem az érzéstől, ami akkor ért, mikor papucsban szaladtam le a kutyával hajnalban, hogy az első pisi ne a szőnyegen terüljön el. Váratlanul bokáig süppedtem a hóba. Ez így jó? Hát nem. Így nem. Majd délután, kint a szánkózó dombokon! De így reggel, ébredés után... Nincs menekvés, még a lépcsőre is behordta a szél. Nem tudjuk elkerülni. Lola hasig merül a pelyhek közé. Nyilván nem lelkesítő ebbe a szörnyűségbe beletolni a hátsó felét, hogy dobjon egy sárgát. Jobb akkor már fent, a padlóra. Bepróbálkozik ezzel is. Lent csak tétova szimatolás, hátha akad valami szag, ami előcsalogatja az ingert, aztán inkább szökés befelé. Néhány perc múlva egy "szépséges" kolbász valahol, a gyerekszobában. A fene a kényes kis feneked!
Nem vagyok túl lelkes.
Legyek megértő? Az vagyok. Nem gyilkolom le, jó? Ez elég megértés,szerintem.
Amúgy a fiúkkal kint lenni vidám dolog. Ez tetszik Lolinak. Rohan a szánkó mellett, szökdécsel megállás nélkül. Nyilván nem áll meg, mert akkor azonnal vacogni kezd. Bajban vagyok a hideg miatt is. A kutya aljas módon kinőtte a kabátját! Amin nem olyan régen egy fél éjszakát dolgoztam! A pántok, melyek a hasa alatt összefogták a cuccot, ma már nem érnek egymásba. És én még azt képzeltem, majd élete végéig grasszál a puha kabiban! Alig volt rajta néhányszor, és már nem jó. Nekem viszont mostanában nem volt időm újat varrni, mivel éjjelente a karácsonyi ajándékok elkészítése foglal le, így hát SOS megoldást kellett találnom.


1. variáció:
Szépséges térdzoknim, melyre két helyes kijáratot nyestem a lábaknak. Átmeneti viselet, hisz vékony, talán nem is túl kényelmes, mert elég passzos. De vészhelyzetben gyors megoldás, ráadásul ezzel a csíkos mintával nagyon vicces.






2. variáció:
Kinőtt pulóver ujja, mely az előbbi módszerrel lett átalakítva. Valószínűleg jól működik, mert finom meleg marad alatta Lola teste.




3. variáció
Mellyel a ma délutáni szánkózásra készülünk. Alulra a csíkos trikó, melyre egy szinte kabát vastagságú belebújós hacuka kerül (rétegesen kell ilyen időjárásban öltözködni). Bizakodom, hogy ebben átvészeli azt a néhány órát, amit a szabadban fogunk tölteni. Azért, ha hozzávesszük a rengeteg rohanást, trappolást, amit ilyenkor produkálni szokott, én nem nagyon féltem. Minket annál inkább. Ebben a hóban a bakancsaink mit sem érnek... hamarosan indulunk hótaposókat beszerezni.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails